En Fredag .

Guuud vilket bedrövligt väder det är ute =O man blir ju helt genomblöt så fort man går utanför dörren..Vart är solen?

Igår så orkade jag verkligen inte gå utanför dörren efter att jag kom hem från bandyn.. Så jag satt och kolla lite tv. sen gick jag och la mig i sängen.. J berättade att C var påväg till henne och sen försökte dem få ut mig..men jag var helt slut, så jag tackade nej och somnade 5 min efter dem ringt =P MEN..då hade jag ju inte stängt av datorn, och jag var inloggad på msn så vaknade av att folk skrev till mig på msn senare! Så vid 2 var jag halv pigg igen..Det tackar man för gott folk ;)

Det var igentligen meningen att jag skulle gå upp samtidigt som Josefine idag, men jag var helt död vid 7 imorse.. så jag sov vidare till halv 9 ung.. Och vid kvart i 9 kom J förbi här, så följde jag henne till bussen, och efter det gick jag hem en snabbis, sen så gick jag upp till Moster och städade deras hus igen! =) Så var hemma för ett litet tag sen..och jag är helt slut =P  jag har träningsvärk och är trött.. Men vet inte om jag vill sova.. =P vi får se om jag tar 1 timme;)

Ikväll så ska jag och Jennifer ha en hejdå-middag för Cia =) Det ska bli kalas trevligt! =)

Nu ska jag gå ner och göra lunch till mig och mamma, och jag funderar på det som jag Cia och Tina käkade i sommarstugan, men coscos, paprika, bacon och det där=D tyckte det var riktigt gott ! ;D hehe.. Vi får se, mamma kanske dissar den idén =P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0