En Rubrik

Sådär, nu är jag hemma igen. Idag har jag ju varit ute vid Tinas landställe med Tina och Cia, det var mysigt, vi käkade lite lunch, och kollade vad som behövdes tas med och sånt där =) Sen så visade vi Cia vart vattnet var och lite sånt, det ska ju tas med badkläder på lördag ;) hihi. Jag tror faktiskt helt ärligt att det kommer bli riktigt kul på lördag. Trevligt sällskap och allt =)

När vi åkte hem sen så skjusade C och T mig till ***** där jag mötte upp Jennifer, det slutade inte helt som jag trodde att allt skulle sluta, men vi får se, ska tillbaka på fredag, så då får vi se hur det blir! Men hoppas verkligen på det bästa! Men som sagt, på senaste tid har jag haft rätt mycket tur! jag hoppas att den håller i sig;) hehe..

Nu ikväll så gick jag och J och mötte upp C vid bilisten, vi köpte oss en glass och gick ner till vattnet och satte oss och pratade lite om allt möjligt, mysig kväll =) Sen följde C oss en bit innan vi skildes åt. Sen följde jag J en bit också innan vi gick hem för kvällen. och nu sitter jag här. känner att jag uppdaterat lite dåligt, så fick bli ett inlägg =P

Och vet ni vad jag är sugen på nu? jag är gaaaaalet sugen på en kebab pizza, så det är helt sjukt åt det!! Jag minns inte sist jag käkade en pizza.. galet längesen!! =P så det får det kanske bli en innan Turkiet? för där var dem inte goda! fyfan skrapade av allt och käkade brödet =P haha fyfan! Nej en riktig Pizza innan vi drar ska det bli!

Vi bestämde idag att jag, Jennifer och Cia ska träffas den 30 Aug och åka in till gamla stan och fika eller ta en lunch, hitta på något eftersom vi inte kan komma hem till henne på hennes "hejdå-fest" .. Så det ska bli riktigt mysigt, om jag inte sagt det så åker ju min älskade vän Cia till Indien och ska jobba och resa runt lite där i 3 månader, lite avensjuk är man ju! =P men det är hon värld !!

/A
Kommentarer
Postat av: sebbe

Du är nog en praktiker heltenkelt:)

2008-08-20 @ 23:10:19
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: sebbe

Det tycker jag låter ballt:) Det

behövs tjejer i den branchen och

det är bra betalt:) satsa på de:)

2008-08-20 @ 23:37:50
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Tina

Host "jag tror faktiskt helt ärligt att det kan bli riktigt trevligt på lördag"

Vaddå trodde du det innan eller?

2008-08-21 @ 10:13:40
Postat av: Anna

Hahaha, klart jag gjorde ;) men då visste man ju inte vilka som skulle komma ! =P

2008-08-21 @ 11:51:47
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0