=)

Har nyss med pratat med Carina i telefon, och dem var vid stan, så dem är hemma till 20 i 9, så dem är straxt hemma..Men alla mina saker är färdig packat.. Så jag är redo =P hehe. och då lämnade dem öland runt 4.. så inte tagit lång tid att åka hem=P hehe .

Ikväll ska jag såklart umgås med Jennifer. Men jag hörde av min kära mormor när hon ringde att Tessan är påväg hem från Åland, men hon skulle iväg på något, så hon är inte hemma i vilket fall som helst... Men vi får se, kanske ringer henne och frågar vart hon tagit vägen =P

Idag var Daleke här och höll mig sällis, och då bestämde vi att jag skulle följa med henne och hennes päron ut och segla i helgen,men när hon kom hem så berättade dem att det ska tydligen regna hela helgen, så det blev ingen segling, och det förstår jag ju, lite trist, men nu står jag iaf överst på listan att få följa med nästa gång det bli av ;D weeii..

Jag pratade lite med Alex idag också, och han frågade när vi kom.. men det ända vi säger är September.. Vi vill ju inte att dem ska veta allting heller =P så dem får hålla ut =D hehe.. Vi vill överaska dem på något sätt, men vi har inte riktigt kommit på hur än, så vi får se när vi väl är påväg, det är ju trotts allt 29 dagar kvar =P haha..

Jag pratade i tele med en speciell person idag, jaa speciell, för jag tycker denna person är det, mycket trevlig =) Och förhoppningsvis har jag lite tur, och har chans att få umgås och lära känna denna person mer, men det är bara om jag har tur =) hihi, Och än sålänge är denna person hemlig =) Så ni får veta det om ett tag, när jag vet mer ! =)

Nu ska jag fixa lite småsaker innan dem kommer hem=)

Ha en trevlig kväll kära läsare =)

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0