Go kväll .

Här sitter jag nu efter en sliten dag.. Nästan hela dagen har jag varit irriterad.. och det började efter att jag kom hem vid 11 och skulle ta mig en tupplur och mamma väcker mig efter 20 min med en busvissling.. gaah! dåligt irriterad jag vart! men men, nu är jag iaf på bättre humör.. =)

Min älskade mormor ville att jag skulle komma till henne i helgen och bo där, men kan tyvärr inte det då jag och jennifer ska ha liten middag med Cia eftersom vi inte kan vara med på hennes avskeds fest! mycket tråkigt! Menmen, vi får göra det bästa av det hela =) så såhär fick det bli =) Lite tråkigt, så längesen man var hemma hos mormor och morfar.

Nu ska jag kolla vidare på tv. Tjooo!

/A
Kommentarer
Postat av: alexandra

go kväll :)

2008-08-26 @ 22:19:23
URL: http://role.blogg.se/
Postat av: jennifer

haft en bra dag?

2008-08-26 @ 22:29:51
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0