Godmorgon kära läsare !

Haft en bra morgon? Jag har faktiskt haft det.. även fast klockan inte är så mycket =P Jag har hunnit duscha och käkat frukost, så nu sitter jag här =) Och när jag var i duschen så ringde telefonen, det var C, och hon kommer tydligen hit och hämtar mig kl 07.00 imorgon bitti, så ska jag jobba hos henne, samma sak på måndag. Så det där hemliga grejen jag skulle på imorgon måste jag alltså ringa till och boka om till en annan tid. För jag måste verkligen jobba lite så jag får in lite mer fickpengar till resan! =)

Juste, för några dagar sedan så har jag glömt att berätta att jag nästa råkade ha sönder min dator.. jag satt i min säng med datorn i knät. och jag har en så enorm fobi för getingar, och tror ni då inte att det kommer en geting in i mitt rum rak imot mig? joo det gör den, och jag får panik och bara kastar iväg datorn och springer ut ur rummet.. Som tur var så landade datorn i sängen, men väldigt nära att den åkte in i väggen.. Men den klarade sig som tur var =) så jag är fortfarande glad =P hehe

22 dagar kvar till Turkiet !


/A
Kommentarer
Postat av: mikaela

yeee mellan 30 och 40, det går uppåt =)=)

2008-08-21 @ 14:18:22
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0