Hemma igen .

Nu är jag hemma igen. Jobbade idag, och gick upp klockan 06.00 imorse.. och 07.00 gick jag upp till bussen där C hämtade mig.. Det var faktiskt riktigt roligt på jobbet, och för er som inte vet vad jag jobbade med så jobbade jag som mat tant. haha, var riktigt kul, och alla var jättesnälla =D Förut när jag gick i grundskolan och så tänkte jag alltid, fan vilket slapp jobb en mat tant har, men det är ju fan stressigt =P iaf när typ 100 pers kommer på en gång, idag lagade vi ju mat för nästan 600 pers.. =P Jag kände av lite på bussen hem att jag var sliten, men nu har det gått över..=)

Nu är det bara jag och pappa hemma, för mamma tessan och Jossan åker med Cina och Basse ut och åker cab =P haha, Moster med familj har ju köpt en cab, och mina syskon och mor är väl lite avis, så nu ska dem få åka med;) haha.. Mamma var ju med när dem köpte den, så hon har ju åkt, men det var tydligen kul.. jag har åkt i den, när mulle skjusade mig till V-tuna förut, men då hade vi taket uppfällt, för det var tidigt på morgonen och kändes som regnet skulle komma när som helst =P Men det går ju fler tåg, Basse övningskör ju i den hela tiden =P

Vad händer ikväll då gott folk? ta det lugnt och vila ut sig inför festen imorogn? Vi får helt enkelt se =)

21 dagar kvar till Turkiet <3



/A
Kommentarer
Postat av: Anna

åh! turkiet, det är underbart! :D

2008-08-23 @ 13:38:30
URL: http://askalaas.blogg.se/
Postat av: na

2008-08-24 @ 15:09:30
Postat av: na

2008-08-24 @ 15:09:30
Postat av: Anna

sv: jaa! Jag har varit i Istanbul, Alanya och Manavgat, gillade nog Manavgat bäst.. var ska du då? =)

2008-08-24 @ 15:10:49
URL: http://askalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0