Rock the night !

Sitter och lyssnar på Rock the night på youtube nu ;) gillar den låten as mycket =P det är en låt som nästan alltid spelas på Robbans;) hahah ! då känner man sig som hemma ! ;D  vissa låtar kan man spela sönder, men jag trättnar inte ändå! detta är en sådan låt ;) hahah !

Dagens planer är planlösa. jag har en idé, men kan tyvärr inte skriva den här om det inte går ! ;) hehe! Så kanske att den berättas senare om jag lyckas genomföra den ;) hehe !

Dåligt med lite nyare bilder här på bloggen. det kommer. Men jag vet inte när ! =P kanske lite senare idag eller imorgon !

Ikväll ska jag iaf umgås med Slit, ska vi planera eller ska vi planera ! Våran dröm är ju uppfylld ! =D  YEEES !

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0