Söndag .

Det var trevligt igår kväll. Jag cia och Jennifer åkte runt på en liten road tripp. Först skjusade vi min kusin Basse till festen som var i gragonhagen. sen åkte vi till hägernäs och spanade lite utanför robbans =P haha, sen drog vi till donken och köpte glass, och vet ni? dem frågade om vi ville ha en extra glass på köpten. vem tackar nej till det?! =P haha ..

Sen drog vi tillbaka till Brottby och då drog vi bort till gragonhagen igen och hälsade lite på folk och sånt =) Det var ändå rätt så trevligt. träffade exempelvis Filip som jag inte träffat sen jag slutade 9an =P haha, så det var riktigt trevligt att prata lite med honom, sen så träffade jag ju självklart Mr. Högberg;) haha, skönare kille får man ju leta efter! =) Sen var det riktigt kul att se en speciell person igår igen =)

Men sen blev det sängen, var så sjukt trött.. så när jag lagt mig och allt, då ringer mormor och frågar om jag kan följa med och hämta Basse, för hon hittar inte dit och gillar inte att köra i mörkret, så då var det bara resa sig upp och klä på sig, och åka tillbaka till gragonhagen IGEN! =P haha... Sen vid halv 2, då fick jag äntligen lägga mig ner och sova..

Och mitt upp i allting här nu så håller jag på att bli sjuk också, har ont i huvudet och halsen är inte alls bra! =/ Men det ska bli middag med C och J idag iaf!! Så det så!  Men nu tänkte jag sova eller vila ett litet tag innan, så kanske huvudvärken går bort!

12 dagar kvar!

Jag börjar gråta av chock, hur kan detta vara sant?

/A
Kommentarer
Postat av: sebbe

lät trevligt:D

2008-08-31 @ 12:54:48
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så mkt!

2008-08-31 @ 23:56:45
URL: http://ungmamma89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0