Söndag .

Sitter just nu och kollar på tv, jag och jennifer, hon kom igår och sov över =) Igår när hon kom så badade vi lite, sen tog vi på oss myskläder och gjorde ordning middag och satt ute och käkade. Det blev fläskkotletter och potatis sallad =) riktigt gott ! Sen efter det så blev det en långis med hundarna sen kollade vi filmer, Solstorm och john tucker must die ! =) sedan var dt massa mer bra filmer på tv. Så vi kom i säng ung. kl 3 inatt =P haha ..

Så imorse när jag vaknade vid 10 släppte jag ut hundarna, sen låg vi och drog oss ett tag, sen blev det frukost på baksidan, men getingarna gjorde så vi fick gå in och käka. men iaf =P Sen när vi skulle slå på tv, så håller filmen world trade center på, åhh jag har inte lyckats se hela den någon gång, så vil kollade upp när den skulle gå på tv nästa gång, för jag vet ingen som har den på film, så den går nästa söndag den 17/8 13.40 på canal + first . =) så om ni vill se ;)

Tänkte lägga in lite bilder från igår också såklart, så det hela inlägget blir lite roligare ;P


Här är dem tre så liven jag är hund och katt vakt åt. Chilli, Bamse och Sigge =)


Här är lite schyssta konster i poolen, sen en liten extra på Slit ;P


Sen skulle vi göra en "The gruge" ;) HAHA !

Nu ska jag fortsätta vara litesocial med Jennifer, bajj bajj

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0