trött om något...

Jag vaknade nyss upp.. Lunchen blev hur god som helst, bara att vi tog makaroner ist för coscos =P Mamma tyckter tydligen inte alls om Coscos;) haha! Men hon tyckte att det var gott med makaroner=) så den rätten blir det nog fler gånger ! =)

Jag pratade nyss med J också, hon kanske inte pallar, så middagen kanske blir på söndag, men jag vill ha den idag, för är as sugen på maträtten =P haha! Så det så! ;D Men vi får se..

Ikvällens planer verkar vara slappo och kolla på Paradise Hotel.. och ska jag vara ärlig så lockar det.. för jag är så sjukt sliten så jag vet inte riktigt vad jag gjort.. Men igentligen tror jag att jag skulle behöva göra något! =P

Nu ska jag gå ner en våning och hitta på något annat och vakna till liv! =P

/A

Kommentarer
Postat av: sebbe

hehe ja miss beckham är extrem.

dock är ja typ så smal men försöker

allt för att gå upp lite i vikt

nästa försök är gymmet:P haha

2008-08-30 @ 00:52:38
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0