Rubrik

Jahajaa nu sitter jag här vid bordet och kollar ut över en liten del av Ekskogen.. haha, hade ni detta som utsikt hade ni nog också viljat skära er ! =P fyfan! och jag är fast !! fast fast FAST !!


Och nu såg jag även att Jennifer har glömt din tjocktröja här, så hon måste nog komma hit och hämta den här ikväll ;) haha! Att jag och Jennifer inte har dödat varandra än är ett under.. Vi har snart sätts varje dag förutom 3 dagar i 6 månader i sträck.. =P Sen att det kanske bara varit någon timme vissa dagar, men vi har ändå sätts! haha, lite läskigt om man tänker efter, vi kan GARANTERAT inte vara ifrån varandra ;) haha !

Och just nu är det Crossfade som spelas i datorn =) Hade typ bara hört 1 låt av dem innan Jocke visade massa låtar, och då visste jag inte änns att det var Crossfade som sjöng=P haha! Men bästa låten är ju helt klart Breating slowly <3 ohh älskar den =D

Undra vad det ska bli för mat idag, har ingen plan på de.. kanske köttbullar =D det var ett tag sen =P hehe.. jag lyxar verkligen till det ibland ;) haha.. Nej nu ska jag ta en dusch och sen på med myskläder =D hehe .


Du har bara blivigt konstig, är det så du hanterar allting nu?

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0