19 År .

JAA, GRATTIS TILL MIN SKÖNHET SOM FYLLDE 19 ÅR IDAG.
Tack för en trevlig kväll !! =)



Såå, vad har hänt mer idag då? Joo lite jobb, sen var det väl inte mycket mer =P haha. Direkt efter middagen så gick jag hem till Jennifer för att fira henne. Sen så följde vi Erik till bussen, så vi satt kvar där ett tag och snacka så innan jag skulle gå så kom Anton, så då blev vi tar ett tag till. Sen sa vi hej då. Och påvägen hem ringde jag min älskling =) Och ja kanske på för 15 min sen la vi på..eller la på och la på..Mitt batteri dog =(  Men får ju prata med honom imorgon, så det gör inte så mycket =)

Nej nu måste jag verkligen försöka sova, ska ju trotts allt upp tidigt imorgon.

Gonatt mina fans!
/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0