22 december

Nu är det bara 2 dagar kvar till Julafton, det känns helskumt.. har knappt julkänsla för 5 öre =/  får hoppas att det kommer!

Idag så har jag jobbat, fick sluta 30 min innan jag igentligen skulle sluta, tack Lillan =D hehe. Så då åkte jag och Jennifer med pappa till Väsby centrum och handlade julklappar. Jag hittade alla =D Eller aa, jag ska köpa en till, till Kusinen från alla oss, nu köpte jag bara en liten från bara mig!=)

När vi kom hem så åt jag mamma och pappa liten julmiddag, det blev gröt med skinkmacka.. mums =)och det var riktigt trevligt!  Och nu är jag hur trött som helst. Men nu har jag iaf lagt ihop alla julklappar som jag ska ha med mig hem till moster och så. Så allt är klart förutom den där jag ska handla imorgon, så det får bli en kort tur till Täby =) Och nu verkar de som att jag åker med Mamma och Carina ! =) Blir säkert kalas! =)

Nej nu ska jag kolla vidare på Prison Break och njuta av att det är måndag och att jag inte behöver jobba imorgon! ;D

mın biriyatekırıyı

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0