Hur mycket?

Jaa, hur mycket tror ni att man kan gå ner i vikt på 5 månader? Jag har inte en aning, men mitt mål är gå ner i vikt så mycket jag kan på 5 månader iaf. jag har inget speciellt mål att jag ex. måste väga just 58 eller så. jag vill bara gå ner. Jag vet att man inte ska bry sig speciellt mycket om vikten, utan att man ska mäta sig och räkna centimetrarna ist.

Så vad tror ni? 5 kg, 10kg?, 15kg?, 20kg? Tänk nu, 5 månader är väldigt lång tid. och det finns alla möjliga sätt att gå ner i vikt på! =P  haha!

------------------------------------

Snart om ett tag ska vi åka och hämta Jossan i Vallentuna. Sen hem och vänta på ett Tina ska slå en liten pling, jag ska med henne och kolla när Danne spelar Hockey bocki match i Sollentuna! =) Ska bli trevligt. Så varma kläder är det som gäller. Sen är det sängen direkt när jag kommer hem. börjar ju 07.30 imorgon.. galet död ;) hihi.

Så detta kommer bli kvällens sista inlägg. och det kan vi väl avsluta med lite bilder? =P


1. Lillsyster Jossan 2. Michaela kusin 3. Syster Tessan 4. Basse kusin

5. Pappa 6. Älskade Troya 7. Älskling =D 8. Jenni den bästa

Blev blandat med familj, släkt, bästa kompis och min man! =)

Ha en trevlig kväll. Tjaaaoo!

/A
Kommentarer
Postat av: Tina

Du ska inte banta i allfall :)inte äta en tomat om dagen osv. Ät varje tredje timme och rör på dig mer så kommer du gå ner i vikt! (borde lyssna på det rådet jag också :)

2008-12-12 @ 13:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0