I Solna.

Idag så vaknade jag upp i solna. Jag följde med Tessan och Robin hem igår.
Det första jag sa är "Städar ni aldrig?" Och svar fick jag. "jo vi städade innan vi åkte till Åtvid"  haha jo jo jag ser det ;) Så igår blev det stor städning här hemma =P Så nu är det fint, lite papper och sånt som ligger, men det får Robin ta reda på ;) hihi..

Vad händer idag då? Jossan frågade om jag ville haka på till Täby, Och Helen fråga om jag ville haka på till stan.. Men det är lite knackigt med busskort, så vi får se =P Jag orkar igentligen inte slåss bland folk. men jag är himla sugen på det där linnet i Täby som jag aldrig köpte. humm..Vi får helt enkelt se, för straxt när Robin kommit tillbaka från affären så ska vi äta frukost och sånt. Sen får vi se!

Har ni fått fina julklappar då? Jag fick bara saker jag behövde detta år. Som, pyjamas, ticket biljetter, pengar, underkläder, tanka på mobilen, sminkväska, smink och massa mer. Väldigt bra saker! =)

Nej nu ska jag gå och göra något intresant av mitt liv..kanske kolla Tv? ;) haha, nej skämt o sido. Nu blir det frukost.

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0