Imorgon .

Japps, sista dagen på arbets veckan imorgon, jag ska sova nu, för jag är trött. jag har varit trött hela veckan. men om nästan 14 timmar så är det helg, och jag ska lägga mig kl 8 imorgonkväll tror jag så jag är pigg tills på lördag..

Jag hatar Ica, dem hade inte kontant amigos, så jag kunde inte ringa min älskling ikväll. fitt-ica!

Jag måste börja tänka lite. jag tror jag skulle behöva skriva dagbok eller något, för det snurrar runt massa saker i min hjärna som inte vill försvinna. kanske hjälper det att skriva av sig? Eller har någon något annat förslag på att få bort allting?

Gonatt mina fans, sätter in en bild på mig själv
(läs:För att jag är snygg!) bara till er! ;)

Gammal bild, men det gör ju ingenting...
för jag var snygg då också!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0