Julafton

GOD JUL
Idag är det julafton, man kanske inte har 100% julkänsla, men lite iaf=) kommer lite mer nu när det börjat snö lite lätt!

Jag vaknade ju upp hos Fam.M idag, det var väldigt mysigt. =) I mitt morgonpaket av tomten så fick jag shampoo, balsam, underkläder och hudsalva =) Bara bra saker!

Igår så klädde jag granen uppe hos Cina och mulle. Den blev jättefin, helt nöjd måste jag säga! haha. Och sen hjälpte jag till att slå in massor med paket, så då fick man iaf lite mer julstämning. Men nu är jag hemma, ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning tills dem kommer och hämtar upp mig igen för att sedan åka vidare till mormor och morfar! =)

Så jag tänkte avsluta nu eftersom jag ska vara klar om 40 min ;) hihi.

Men ni får ha en himla bra julafton.. Och klaga inte över saker ni inte får nu, det är väl inte därför ni sätt fram imot julafton?! =P Det är ju gemenskapen hurrni ;)

Puss o Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0