Orka?

Palla pausen. så jag ger upp den, och går tillbaka till mitt gamla bloggande igen. och jag vet...jag vet att ni har längtat!

Helgen har bara varit full med problem. jag vill inte tänka på dem. Jag är en fitta rakt igenom! (Ursäktar ordvalet)

Men tjejmiddan hemma hos Daleke var riktigt trevlig. och äckligt mätt blev man också. det serverades tacos, och det känns som det är en maträtt man fortsätter att äta av även fast man är mätt.. låter kanske sjukt, men jag vet att daleke, Helen och Cia förstår PRECIS hur jag menar;) haha!

Jobbet då, denna vecka känns att den kommer bli jobbig och lång. och Lillan är sjuk, inte alls kul. Förhoppningsvis dyker hon upp i slutet av veckan iaf=)

Idag när jag kom hem så var Fredda här, det var en trevlig överaskning. Verkar som han kanske stannar över natten, för vid halv 9 kvart i 9 ikväll så skulle han komma tillbaka hit igen.

Här är lite bilder från tjejmiddan! =P





/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Haha joo tack anna jag vet precis vad du menar ;) Riktigt trevligt hade vi, som alltid vi fyra :D

2008-12-16 @ 19:44:13
Postat av: Anonym

HAHAHAAHAHAHAHHAAHAH. stackars cia att du la upp den där bilden i soffan :D

2008-12-16 @ 21:43:18
Postat av: Anna

Vilken av dem?

2008-12-16 @ 23:04:10
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0