Tjej middag .

Ja idag är det dax för tjej middagen igen. Nu var det ju faktiskt väldigt längesen sen sist. Så det ska bli trevligt. Det blir hemma hos Daleke ikväll. =)

Jag pratade nyss med Daleke och Helen, dem skulle åka och handla tillsammans. Jag har fortfarande ingen aning om vad det blir för mat. Och Daleke vill inte säga =P haha.. Appropå Daleke, eller Mikaela som hennes namn igentligen är ;) haha.. jag har alltid kallat henne för Daleke, jag vet inte varför, känns som jag gjort det i några år nu iaf =P Och det är inte så att jag bara skriver Daleke eller så, utan när jag roppar på henne säger jag även Daleke!! =P jaa jaa ;) Det är väl min grej ;)

Jag ska försöka leta fram en bild på dem små tjejerna och sätta in här nu som dem inte änns visste om att jag hade! ;)



Hahah, visste ni om någon av dessa bilder? ;)
(Daleke och Helen kommer säker veta vart sina är ifrån, Cia kanske kan lista ut!) =P
Men bara för att jämna ut det kan ni få se en inte så
snygg bild på mig också! ;D Så dum kan jag ju inte vara! =P


Hahaha! Jag gick i 5an och var hemma hos Daleke tillsammans med My och hennes kusin Linn. Och vi ägnade typ en hel eftermiddag åt att fota oss! Haha! Fyy alltså! ;)

Nej nu ska jag fixa lite saker!
Ha en trevlig lördag om vi inte hörs. ;)
/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Hahah jaa jag tror att det är i bilen på väg upp till Hölick i somras :D Iaf min bild ;)

2008-12-13 @ 15:33:25
Postat av: Helen

Hahah jaa jag tror att det är i bilen på väg upp till Hölick i somras :D Iaf min bild ;)

2008-12-13 @ 15:33:38
Postat av: DALEKEKE

ojoj jag minns knappt vart min bild är ifrån , kanske nåt år sen när vi tog massa bilder i mitt rum.. vi hade solglasögon på nåra tror jag haha.. det måste ha varit när jag precis slingat håret ljust igen förra hösten.. TYP KANSKE

2008-12-14 @ 01:25:42
URL: http://daleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0