Alltid trevlig.

Idag har jag varit med Tina och Cia, har varit riktigt trevligt =) först gick jag hem till Tina för att hälsa på hennes nya hundvalp Tova, hur söt som helst =D och pytteliten :D så himla fin.. Men hon var lite rädd =P dem har ju bara haft henne i 2 veckor så =)
Sedan så gick vi tillsammans hem till Cia, satt å snackade lite skit och sånt bara =) det var verkligen länge sen man hittade på någon med någon av dem två, så det var bara på tiden =)

Imorgon fyller Danne 20 år =) så dem ska ha lite fika och sånt på lördag, och jag är självklart bjuden=P så det ska bli trevligt, var ett tag sen man träffade honom också =)

Sedan är det även jobb imorgon, lite jobbigt, orkar inte gå upp tidigt, men måste man så måste man =P

Och jag hoppas verkligen att Jennifer och dem andra har riktigt kul i Tallinn, dem kommer ju hem imorgon =)


Men nu ska jag göra lite mat och så =)
byebye
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0