ÄLskar den här låten =)

Svante - Vera Med Flera

D
u är så söt så cool, så vacker i din kjol,
när du dansar på cenen, strålande sol,
det var du och jag, vi skapa en värld,
av sånger och drömmar, ohh jag önska du var här,

Du visste inte, visst inte att jag älska dig så,
oh om du bara ville först,

Dina ögon är stjärnor från klaraste rymd,
och mjuka blanka läppar från kärlekens ton,
jag drömer min dröm, för natten är grå,
det blev så tomt när jag såg dig gå,

Du förstår inte, förstår inte att jag älskar dig så,
oh om du bara ville förstå,

Du vänder dig om,
blinkade kort, krama en annan och försvann bort,
jag hör i mitt huvud,
det klingande skratt, natt efter natt efter natt,

Ja glömde tala om, glömde tala om att jag älskar dig så,
om du bara ville förstå.

The end


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0