Dagen...

Först upp tidigt för jobb, sen blev det hem och pausa ett litet tag..Sedan skulle man iväg till det där hemska, som man igentligen inte änns vill prata om.. så jag väljer att inte göra de =P hehe...
Men det jag fick av *** hjälpte väldigt mycket, sen är det bara jag som behöver anstränga mig mer!! =)
Men till sommaren blir det förhoppningsvis bra! =)

Imorgon är jag ledig, och då ska jag bara sova och sova ! riktigt skönt =)
fick redan på igår att jag inte behöver jobba på tisdag nästa vecka heller =D så jag är lång ledig =D lörd-ons.. det är rätt skönt ju =) haha även om jag typ är van !!

Helgen har jag inte planerat något än.. tror den blir lugn, måste spara pengar till Tallin som vi far iväg till den 27 ;D
det kommer bli riktigt nice =D å då gäller det att ha pengar, för då ska vi FAN inte snåla !!!   =D

Just nu håller filmerna SILVER FANG 1-4 att brännas, ni kan ju gissa vad jag tänkte göra ikväll ;D hehe.. så sjukt bra film, även om den är tecknad =D men nu är det dem riktiga och inte dem andra som det är bortklippt från ! så det ska bli kul att se, det var riktigt länge sen jag såg dem.. typ år =P iaf dem oklippta ! Men ikväll. då.. då är det på riktigt =D och det är jääävligt nice !!! =D

Det som hände var pinsamt och en otrolig otur!
byebye


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0