Det var det..

Idag var man då ledig, och jag hade tänkt att jag skulle sova ut lite, men så blev det ju inte.. vaknade klockan 9, och kunde verkligen inte somna om...lite irriterande faktiskt =P

Nästa vecka så kommer Therese ner till storstaden från Dalarna =) och det som är lite roligt är att hon tror att hon ska få vara med mig bara för jag är ledig ! =D haha nerå, skojjade bara. =) klart vi ska umgås, jag ska tvinga henne att umgås så mycket så hon inte kommer vilja träffa mig på jättelänge =D haha ...det blir nog trevligt =)

Snart så är det Tallin också, det ska bli sjukt kul, det man ser fram imot nu =) ska bli skönt att komma bort lite, och jag ska nog lämna mobilen hemma, så INGEN kan nå mig hemmifrån, så jag slipper bli påmind =D låter väldigt skönt ;D

Sitter och kollar lite på poker fejs nu.. jag tror faktiskt att jag hade kommit riktigt långt i den tävlingen =D fast det hade nog varit mitt otroliga poker fejs som hade tagit mig till miljonen ;D för att vara lite extra ärlig såhär på kvälls kvisten ;D

Nu ska jag gå och göra lite middag =)
byebye


/A

Kommentarer
Postat av: mikaela

POKERFEJS ÄR FETT KUL ! jag skulle åka ut direkt däremot :P

2008-02-07 @ 19:56:35
URL: http://daleke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0