Fredag.

Kom nyss hem, och har precis käkat lite nudlar, smakade helt okey =) brukar faktiskt inte gilla röda =P blå är min favorit =D

Träffade på Lina imorse när jag satt och väntade på bussen =) haha, hon va ju inte trött iaf ;)
A - Vilken buss ska du ta
L - 611
(Jag kollar på tavlan där alla bussar visar när de ska gå!)
A - Men det blinkar ju på 611 nu..
L - Jahaa..
A - Ehh jaa det betyder att den typ går nu!
L - Jaha me då ska väl jag börja gå då!

Hahaha =D helt borta typ.. men hon verkar ju hunnit, för hon stod inte på busshållsplatsen sen när min buss åkte förbi =P

Ikväll vet jag inte om det blir någon bandy, as sliten =/ brukar vara hemma runt 12-12.30 men kom idag 14.10 typ =/ och det är INTE okey, för det betyder att jag missar avsnitt av Våra Bästa År! ;) Sedan kanske inte Tina kunde heller, dem var tydligen hos vetrinären med deras nya hund, hoppas de inte hänt något tråkigt med den bara =)

Så får se om jag följer med pappa och kollar på hockey ikväll när Thomas spelar =) kanske ska göra de, inte sätt någon match än =P hehe..känns ju inte snällt, men det är så seeent, kl 9 lixom .. =/ å jag är trött redan nu .. =P
Men vi får se, det blir säkert bra =)

Jag är faktiskt as sugen på att dra iväg på bio imorgon, vet inte änns vad det går för filmer än men ändå =P Men bara göra något, vad som helst =) de vore ju lite mysigt =)

Sedan ska jag me och hälsa på mamma efter middan också =) så det blir skojj =)

Men nu ska jag gå och duscha sen lägga mig och sova ett tag,så jag är någerlunda pigg till ikväll =) hihi..
byebye

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0