Idag !

Idag tackade jag Ja till mitt nya jobb, som börjar redan på Måndag =) 07.00 - 16.00 varje dag, mycket bättre än på INC, jobbar ju bara 3 dar i veckan där, blir lixom inga pengar =/ + så ringde dem idag och berättade att jag skulle få jobba 2 dar nu ist. lixom, vad är det för jobb?då kommer jag ju ingen vart. så varför då inte tacka ja till ett jobb jag får jobba på varje dag, och bättre betalt desutom =) så det är ju bara massa + =) hihi..

så det så... Men nu ska jag faktiskt gå och göra något =)
byebye

/A

Kommentarer
Postat av: Bärfisen

Vad är det för jobb?

2008-02-21 @ 14:58:06
Postat av: Anna

Vem är du?

2008-02-21 @ 15:07:51
URL: http://Annisen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0