Jäähää.

Tisdag dåra.. Vaknade precis av att josefin springer in i rummet och pappa vrålar nerefrån att jag ska vakna... varför räcker det inte med en? =P
sov ju skönt efter att varit å jobbat, inte för det var länge men ändå! =)

Idag när jag kom hem var jag ju inte något irriterad.. Jag bad josefine stänga in min hund i hennes rum, (för jag vet hon biter på saker när hon är ensam), men det hade hon inte gjort, hon stängde in henne i mitt rum. så när jag ska öppna får jag inte änns upp dörren,(då de börjar koka inom mig lite lätt) så jag pressar lite försiktigt..då ligger alla saker jag hade på mitt nattusbord bakom dörren, iklusive datan, då brann det till ordentliget i huvudet på mig.. så jag skriker på troya som står runt alla saker och försöker ta sig ut.... så hon flyger upp i sängen å skakar..
och då måste jag ju visa att jag e lite arg, som jag va, men lugnade mig rätt snabbt ;D så kollar jag på henne med mina magiska ögon å säger (skriker) FY, AJ AJ !!!  Och det värsta är att hon bara vifftar på svansen och ser skitglad ut.. =S helt sjukt.. jag skulle ju lixom visa min ilska !! =p då blir hon glad.... lovar att hon står och skrattar åt mig ! =/ =)
Sedan orkar jag inte vara arg längre så jag lägger mig och kollar på våra bästa år och somnar efter de ;) Och det slutar det med att sen när jossan ska gå ner igen så slår hon igen dörren på datan =| undra hur denna dag slutar?

Nej nu ska jag gå ner å inte göra ett skit =)
byebye



/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0