Lite roligt ;P

Ikväll tänke jag leka lite med Jennifer Game Gamen Svensson! =) det kommer bli kalas!! =)

Imorgon ska jag in till stan å snacka med en kille som ska fixa jobb åt mig =) jag kunde fixa åt en kompis, men ingen kan! =P alla pluggar eller så har dem, fan, annars är det tjat om att alla vill ha jobb, men inte nu =P hehe lite typiskt, annars hade vi haft samma arbetstider, jävla pussy !! =) Men hoppas det blir något jag trivs med, så jag slipper INC, verkligen as trött på de! =P men hurru, erbjudandet står kvar ;) tills imorgonbitti typ ! =)


Sköööönaste kommentaren idag !
Mikky säger:
Berätta något kul =D
Anna 27/2 Säger:
Jag kan inte. det händer absolut ingenting i mitt liv. jag funderar på att ta mitt liv.
Mikky säger:
=S
Anna 27/2 säger:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH


Ibland är jag onödigt rolig !

byebye

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0