Trevligt!

Igår började nya jobbet=) det är helt okej, men väldigt mycket dötid efter lunch.. det är det ändå negativa =P
Sen Adde som jag jobbar med är schysst, så det är bra =) men han har körkort så de ska han få stryk för =)
sedan jobbar min kille S där också, ohh han är så snygg.. jag kan bara njuta hela dagarna av att stå och kolla på honom =) väldrigt trevligt ;D hehe.. =D Och imorgon kommer mormor och Jossan in och äter lunch med mig =) mysigt! =)

Kom kanske hem för 40 min sen nu, så har bara duschat å lite sånt, sen ska jag och T åka in till globen och kolla på hockey match ikväll Djurgården-Mora.. hejar inte på något hockeylag, men måste jag välja så tar jag fan mora av dem =D för Djurgården hatar jag ! =)

Men nu ska ja göra mig iordning =)
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0