Vilken tråkig dag.

Idag har ingenting varit kul, eller jo, när mormor och jossan kom in och käka lite lunch, en extrem god kycklingsallad åt vi =)
Sedan har det bara regnat och inte hänt på speciellt mycket.. När jag var på lunch så bretättade Adde att han hade fått en utskällning. Platschefen hade sätt att Adde suttit ner ett tag för att vila benen lite, och då blev det ju utskällning på en gång, men det störda är att han inte snackar med Adde personligen utan att han först pratar med Micke (Hans företag vi jobbar för) som i sin tur pratar med Erik (Som anställde oss) som i sin tur pratar med Adde.. verkligen gå genom alla. =P as pissit ju !  Men som tur var så fick inte jag någon utskällning, ;P Får Adde en till så får han spraken, och vi började i Måndags ;) bra jobbat alltså! =D haha... Har tyvärr inte sätt så mycket av min pojkvän S idag =/

Gud vilket tråkigt väder det är ute också, regnat typ hela dagen, och nu redan halv 6 är det hur mörkt som helst. =/
blir heeelt blöt i mina skor, inte skojj =P kanske måste köpa nya? hehe hade tänk de iaf =)

Idag åker Jennifer Lina Annalotta och Erik till Tallinn. En resa jag skulle följt med på, men blev aldrig så. Väldigt tråkigt faktiskt ! Men jag hoppas att det får skit kul och röjjer hela båten =)
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0