En ny dag.

Godmorgon .

Jag har precis suttit och kollat igenom alla bilder på datan idag efter att jag sorterat allt igår, och upptäckte att 90% av MINA bilder innehåller JENNIFER SVENSSON. =P känns som hon drar sig till kameran på något sätt, som ingen annan kan lyckas med! =D vääldigt konstigt tycker jag.. =)



Roligaste kommentaren idag ! =D

Thidé säger:
Fördelen med att flytta ihop med en kompis är att man får projektor och surroundljud istället för doftljus och konstiga prydnader! =D
A säger:
HAHAHAHAHHA sant ju :D

Tyckte det är lite sanning i det hela på något sätt ! =P


Nu ska jag kolla på Djurpolisen och sedan våra bästa år!! =D
byebye

/ A


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Alla älskar mig ;)

2008-01-09 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0