Helgen.

Ojj ojj ojj vilken helg alltså. Tegel alltså.. OJ.. inte haft så kul ute förut som vi hade i helgen =D
det var riktigt lyckat.. vi lyckades tillomed hålla ihop hela kvällen, jennifer försvann faktiskt inte ;D haha...

Det värsta var att alla kände på sig att något skulle göra så det blev en världelös kväll. eftersom den inte började speciellt bra !
Det börjar med att jag skickar sms till Jempa och frågar om det är okey att jag äter hos henne eftersom vi skulle äta så äcklig mat hemma..PAJ..Usch !! så jag kommer upp dit lite senare då vi käkar lite pommes med hamburgare, då jag ska ta ketchup och har ner glas och sånt på golvet..(Som tur var pajjade ingentin=D )
sedan möter vi Lina nere vid 76an när vi är på väg till Annalotta, och medans vi sitter och väntar på bussen så tappar jag påsen med jennifers och mitt förkrök i.. och lyckas göra så jennifers öl börjar läcka=P men min glasflaska klarade mig iaf =D haha.. men sen efter mycket gående och sånt kommer vi hem till Annalotta och det är mycket trevligt. alla börjar bli lite runda under fötterna =) massa mys alltså.. men då när jag ska hälla upp en drink, så SPILLER jag över köksbordet! =S.. hade inte speciellt mycket tur under kvällen än så länge, inte undra på att ALLA kände på sig att kvällen inte skulle bli bra ! =D

Men väl inne på tegel så var det bara bra, tills någon jävla tjej började sno våra stolar, jag försökte ta tillbaka dem genom att sakta dra tillbaka dem med foten under bordet =D men lyckades inte speciellt bra då dem blev galna fast vi hade dem först :S jaa jaa blev liiite irreterad kanske =P men det är lugnan nu ;D hahaha!!!
Men annars var det bara en helt underbar kväll !! =)

Och sen s¨vill jag bara påpeka att LINA PERSSON inte vet vad uppe och nere är! =D
så jag tänkte bara hjälpa henne lite.. 625 är UPPE och 676 är NERE !! Men du hann, vilket är ganska tur, för vi hade inte väntat !! HAHAHAH =D



ÅH DU, ÅLDER ÄR BARA EN SIFFRA, FRÅGA JENNIFER ! =D




/A





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hahaha joo tack, jag vet. Ålder är faktiskt bara en siffra i vissa lägen, men fan inte när det börjar gå över styr ;) hahaha

2008-01-14 @ 12:39:09
Postat av: Lina

HAHAHA tack Anna för att du påpekade det för mig! ;)

VÄLKOMMEN TILL BLOGGVÄRLDEN!!!!!!!!

2008-01-19 @ 15:38:18
URL: http://LabanLina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0