Så sant..

Idag torsdag är jag ledig, och det är sjukt skönt ! =D haha men känns nästan som jag alltid är ledig, men ändå =)

Idag ska jag leka med Gamie.. vi ska mötas på 625an 16:45 ;D, för då blir det närmare hem! haha fett lata =D
eller aa jag är inte lat, jag åker ju den för att kolla på alla fina hästar vi åker förbi och den fina naturen som finns.. men Jennifer..Hon åker den för att hon är LAT ! =D taskigt att jag erkände detta just här, förlåt Jennifer, men jag var tvungen att få ur mig den informationen, känns som mitt hjärta håller på att spricka när folk tror att det är både du och Jag som är lata fast det igentligen bara är du.. och det vet vi ju båda två ! =D
känns lixom bra att vi är överens ! =D



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0