Som alla andra !

Klart att jag också ska ha en, som ALLA andra ! =D

Nej men seriöst då :)

Idag har jag faktiskt lovat mig själv att börja träna lite :)
jag vet, det låter inte som mig :D men ändå..

Imorse när jag vaknade så gick jag faktiskt direkt upp och tränade på gå maskinen eller vad det är för något i
20 min :D hur jobbigt som helst, men det ska tydligen vara bra :)
och sedan när jag var klar med det så var det självklart dax för hunden att gå ut lite också, så då var jag ute och gick i 40 min! känns riktigt bra faktiskt ;D

Jag är typ stolt faktiskt ! :D

så jag hade faktiskt tänkt att träna 20 min på maskinen varje morgon och kväll. Då blir nog sommaren kanske lyckad :D och speciellt när vi ska till ÖLAND och allt, Visst Gamei? :D Jag tror inte Jäcki och TorreBoy vet vad dem har givigt sig in på ! :D

Nej nu ska jag iväg och handla.


/ A




Kommentarer
Postat av: Gamie !!!

Hahahaha lätt att vi ska
;)
faller du för grupptrycket ?
Trodde inte de om dig.

välkommen in i bloggvärlden, vill du veta något om vad jag har gjort, LÄS MIN BLOGG.

Jag ringer dig, du ringer INTE mig ;)

2008-01-07 @ 16:47:40
URL: http://jemps8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0