Alla måste ha tur ibland.

Kom precis hem från Täby, var varit där och fixat ett nytt pass, och det ska jag hämta ut nästa tisdag eller onsdag, beroende på vilken dag pappa vill följa med =P men tisdag vore ju bra så man har det hemma. För nästa Torsdag den 10 är det nu bokat =) och pengar och allt är fixat, då det är bara börja packa lite om några dagar ;) haha.

Idag kommer släkten från Åtvidaberg hit, familjen Nilsson, alla utom Henka kommer, lite synd, för det är han som man träffar minst av alla.. fast jag har nog inte träffat någon av dem på väldigt länge om jag tänker efter haha =P  Men det kommer bli trevligt =) Vet ej hur länge dem stannar, men det är verkligen fullt hus, eftersom Jossan har sin kompis Linnea här också, så det blir 9 pers här, fullt hus ;)

(Här har ni då Fam. Nilsson ! fr.H. Helen, Pajen(Höger), Fredda , Henka och Jocke =)

Idag så började Jemps jobba =) får se hur länge hon orkar ;) haha, hon är säkert helt slut efter den här dagen =P och sen fick jag reda på att hon sover över där borta tills på fredag, så jag får inte träffa henne förns då =/ Men jag klarar mig, det är ju bara 4 dagar kvar ;) hihi..

På fredag så ska vi ut på krogen inne i stan, jag jennifer, tina, danne och hans kompisar, sedan får ju självklart fler hänga på..dem som vill =) det ska faktiskt bli riktigt trevligt, vi ska käka middag och sånt innan vi drar ut, sen efter åker vi hem till Rosie´s lägenhet som ligger vid Lilla mossen inne i stan och övernattar där =) kommer bli kalas kul! =)


Nu ska jag gå och äta lite frukost/lunch och sedan stada mitt rum =P


/A
Kommentarer
Postat av: Tina

Ligga Essingen :)

2008-07-01 @ 20:49:33
Postat av: Tina

lilla essinmgen menar jag :P

2008-07-01 @ 20:50:50
Postat av: Anna

haha juste, ber om ursäkt ;)

2008-07-01 @ 21:50:59
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0