. . .

Just nu är jag hemma, skulle gå hem för att sno lite nya foton från familjen Svenssons kamera. så nu ligger dem också uppe på Facebook =P synd för er som inte har*host Helen* haha, nerå , du kan få se dem en annan dag=)

Idag käkade vi sill lunch med grannarna.. och nu ikväll har vi även käkat middag hos dem, riktigt trevligt, det bjöds på Indisk mat. och det var faktiskt inte så dumt =) dem sa att det kunde vara lite starkt, men jag tyckte faktiskt inte det för ovanlighetens skull ! :P haha.. jag har en tilldens att vara sjuuuukt kräsen vid stark mat =P

Just nu sitter jag och lyssnar på en låt, som Nusret spelade i Turkiet som jag är helt kär i ! =P helst sjukt, jag kan inte sjunga med eller något sånt eftersom det är på turkiska, men han förklarade vad den handlade om, och nu är jag kär ! hehe.. Jag saknar Turkiet så sjukt mycket..skit konstig känsla faktiskt!

Men när vi käkade middag hos grannen så berättade hon att dem kanske hade jobb åt mig på dagiset uppe vid skolan, och start i agusti =D ohh.. då får jag ihop pengar till resan, ända jag tänker på just nu ! det är det som är min drivkraft nu..Som mormor sa: Ju snabbare du skaffar ett jobb, ju snabbare kan du åka ner dit igen, ha det som drivkraft! åhh =) jag är så himla glad=D

Haha, Helen sa igår när vi skickade sms att hon inte änns kände igen mig, och frågade mig om jag var sjuk..HAHA..klockrent! Nejdå Helen, jag är bara hur lycklig som helst =) och Totte som är så snäll, han tyckte jag också var en helt annan person, mycket gladare och så! =D kul att höra =) för det känns inte som förut..!

Nej nu ska jag gå över till grannen en liten snabbis igen och säga att jag inte ska ha någon efterrätt =P för Jennifer my love är påväg ner hit nu =)

Ha en bra kväll mina fans !

Har en känsla av lycka och ångest, hur går de ihop?

/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Hahaha men Anna, det MÅSTE va nåt fel på dig för detta stämmer verkligen INTE in på dig ;) HAhah! Nej men är glad för din skull gumman =)

Och nej, jag kommer inte skaffa facebook :P

2008-07-19 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0