gah så varmt !

Det är helt galet.. man kan inte göra mycket mer än att bara sitta inne och dricka vatten.. just nu känner jag mig helt kallsvettig och är helt yr.. jag måååste verkligen åka och bada..!

Gårdagen var trevlig, jag och Jennifer gick bort till ån vid bilisten och troya fick bada lite, men den mesta tiden tillbringade vi på jennifers nerevåning, helt underbart svalt det är där ! så där somnar man ofta in ;) haha. Sedan på kvällen tillbringade vi en snabbis med Cia också =)

Idag vill jag bara bada bada bada !!

Nu ska jag hälla i mig vatten och se om jag känner mig bättre ! ;)



Jag förstår inte varför du hela tiden gör så ! Men det är gulligt =)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0