Hästskit, Slit och Slim !

Det kan man lugnt kalla pricken över i:t ! ;) hahaha !

Nu ska jag straxt gå och lägga mig, ska upp ganska skapligt imorogn..måste vända tillbaka dygnet. sover sjuuukt mycket .. Vaknar runt 11 på morgonen(om ingen hinner väcka mig innan) sen vid 3-4 så slaggar jag middag typ 2 till 3 timmar, sen käka, träffa Slit, hem kl halv 11, förbereda in för säng..kl 11 kommer Nusse in på msn, pratar med honom till ungefär den här tiden..och det är väl ungefär vad mina dagar har gått ut på sen jag kom hem =P haha !för tragiskt ..

Som ni vet så ligger ju Morakniven på hyllan..den behöver finslipas lite, börjar bli för slö ! och sånt accepterar inte jag lixom.. hur kul är det att använda en slö kniv? nej precis ! du hör ju hur det låter! ;)

Det var middag hemma hos Slit idag, kyckligsalladen blev kalasbra ! =D riktigt nöjd.. man behövde inte käka speciellt mycket förns man blev proppmätt =P så det blev väldigt mycket över, så jag tog hem lite så kan jag käka som frukost/lunch imorgon ;) haha !

Ikväll när jag pratade med N så fick jag lite bilder som han tagit.. en visste jag om på oss två, sen hade han tydligen fotat en på mig ensam..haha..där ser man! =P tur att man är snygg då ;) hahah ! Men det gulligaste av allt är ändå att han har den som visningsbild på hans msn =D ohh..då blev jag lite rörd =)

Måndag den 4 Augusti ska jag upp på dagiset och snacka med chefen..så får vi se hur det går.. Då får vi veta om jag får jobbet eller inte.. Vore ju mer än perfekt om jag kunde få det.. 2 min hemifrån, och jobba med någon man känner, jag ska få fall få jobba på avdelningen 1-2 årningar..dem jag helst av allt vill jobba med ! =D så jag hoppas verkligen..låt detta gå igenom! Jag har 3 + i kanten..tänker inte säga vad det är.. men vi får se om dem kan hjälpa mig ;)

Nu ska jag lägga mig ner och sova.. blir ingen läsa idag, är alldeles för trött ikväll.. får bli imorgon på dagen medans jag väntar hem Slit ;) haha Me love Slit ! <3

Gonatt mina fans ! sweet dreams!

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0