Right !

Vet ni vad denna dag har gått ut på? haha, inte speciellt mycket.. gick upp rätt skapligt, kolla lite på våra bästa år..sen följde jag med pappa till sollentuna och hämta utebord och så hos min syrra till kräftskivan hon ska ha här hemma imorgon.. sen har jag läst lite och så.. boken är riktigt bra =P haha, ni tror säkert att jag kommit hur långt som helst.. men icke sa nicke ;) jag är väl säkert på sida 70 något.. jag är ingen som stressar ;) så de så ! =P

Kvällen har bestått av kortspel med Slit, Tess och Jossan.. självklart vann jag och slit.. ;) något annat finns ju inte..!

Jag ska sova om ett tag.. ska upp tidigt imorgon..ska upp till moster och städa hela deras villa =P haha, och hon är rätt petig;) men jag vet ju hur hon vill ha det, så det blir bra =) men ska vara där redan kl 8 ;) haha, lagom härlig tid att gå upp runt halv 8 på en lööööördag.. så jag lär ju inte vara slitet imorgon ;) nejdå .. haha ! Men det var ju jag som erbjöd mig, och så sa hon när hon ville ha städat, så då är det ju bara att ställa upp för laget ;) snäll som jag är! =P

Nu ska jag vara mer social på msn .. HA !

Har ni lagt märket till att jag slutat skriva hela min text fet? Jag vet inte varför riktigt, förut gjorde jag alltid det, annars fick jag ångest =P haha ! Någon annan som har någon störd ångest känsla? eller som du får ångest över om du inte gör ? Tell me ! =P

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0