Slit slit slit .

Gårdagen var riktigt trevlig, vi var på fest hemma hos Agge i vallentuna =)

hela kvällen började med att jag och J satt hundvakt uppe hos moster.. men vid halv 10 bestämde vi oss för att dra hem till Agge på fest.. så vi skildes åt i svängen och planerade att vara klara till kvart över 10.. Hemma hos mig var det fest för fullt..massor med fulla människor, unga som äldre.. Så jag började fixa mig och hölla upp den första groggen =) kvart över 10 så gick jag upp till bussen där Svesse skjusade mig och Jennifer.. Och det var väldigt mycket folk där ändå, många som man kände igen och sen mycket nya ansikten också.

Jennifer hade nog inte så kul i början, så jag gav henne en grogg så hon kunde bli lite varm i kläderna;) haha ! och det blev hon..väldigt varm ;) haha ! Tina danne och hans kompisar var där också, så vi satt mest med dem..Sen var ju Caroline A där, så jag fråga henne vart Melissa var, och hon var hos john som bor 2 hus från Agge, så dem lyckades jag få dit ;) hehe, lite roligt, var säkert 2 år sen som jag såg john.. jag skickade försej ett sms till honom för någon vecka sen, men sen när han svarade så svara inte jag honom =P och det fick jag höra ;) haha !

Festen var riktigt lyckad tycker jag..om jag inte mådde så fruktansvärt dåligt idag, då skulle jag åka hem till Agge och fråga om hon ville ha hjälp med att städa och så..men mitt huvud är inte med mig idag ..

Haha, juste, sen fick vi typ pröva något som hette poppers..Som Iwan hade köpt när han var utomlands..fyfan va det kändes kan man ju säga, där blev jag sliten, kändes som man var skitfull samtidigt som du hade 42 graders feber =P haha, men ändå så var det skönt..man kände sig avslapnad =P

Och sen så pratade jag med Nusse igår =D ohh, jag saknar honom.. Han pratade först med jennifer, det ringde på min tele så hon svarade, och så var det han !! =D mycket trevligt !! han pratade t.om lite svenska som vi lärt honom! :D "Hhhörde jagi....skål...Sveyt lörkk" =D hahah, sötnos! =)

Just nu sitter jag och käkar lite mat, Terr gick ner på grillen och handlade, men det går inte snabbt..ingenting går snabbt idag .. det är skööönt ;) hah !

Tina pratade lite väl högt om en sak igår.. Hon sa till "charlie" och Iwan, om ni ska ha sex ikväll med Anna eller Jennifer, använd kondom, dem har fan AIDS.. HAHAHAHA !!! Men vafan det är väl bättre än klamydia? AIDS har man ju bara 1 gång;)

Nej nu ska jag försöka göra något åt livet..ge det en chans iaf !

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0