Städat och klart .

Nu har jag dammsugit hela övervåningen, sedan gjort iordning mitt rum fint, så fint som det var när jag kom hem från Turkiet.. Då hade mamma städat mitt rum jättefint =) snällt snällt .. Och nu är det i sin ordning igen.. =P haha !

Man känner att man är tillbaka i verkligeheten igen.. allt känns som förut..när jag kom hem så såg man och jag märkte själv att jag var hur glad som helst..men nu är det där tråkiga tillbaka..Stockholm är verkligen fruktansvärt tråkigt ! skulle bara bli lite glad av att komma bort där ifrån.

sen så börjar jag flagna ganska så mycket också..och hur kul är det då? njaaaaa, inte så kul.. såg lite på ena axeln och sedan ovanför brösten.. gaah ! känner mig som en vidrig orm skulle man kunna säga ! =P

Fan alltså, känna som jag bara skriver om Turkiet.. jag ska försöka komma på något annat att skriva om, ber om ursäkt mina fans ! senare eller imorgon kommer det kanske ett inlägg som inte innehåller turkiet ! =P Meeen, i detta får det faktiskt göra det !


Jag saknar verkligen det här stället !

Haha, en skön grej jag kan berätta =P När Jennifer skulle ta ett kort på mig och nusret så råkade hon spela in ist.. tyvärr vet jag inte hur man sätter in videos här så jag skriver vad vi sa ist ! =P

J- Jag vet inte hur man sp....hahah
J- Hello my dear...(Jennifer trycker in kameran i Nusrets ansikte)
A- Spelar du in?
J- jag vet inte..tror de...paus..
(Jag reser mig upp för att hjälpa henne)
J- ja nu är det paus..haha.. (Hon spelar fortfarande in) =P
A- Men jag vet inte hur man gör!

Hahaha, kanske inte alls roligt att läsa sådär..men fyfan vad vi har skrattat åt det där efter..Jennfier bad inte änns mig om hjälp ! =D haha.. fyfan.. ! Vart kommer min kommentar ifrån? för den passar ju inte in speciellt bra ! =P hahah !!

Det är allt jag orkar skriva just nu.. hörs senare mina fans !

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0