Torsdag nu =P

Nu sitter jag i sängen, kvällen har varit riktigt bra. Jennifer kom hem idag =D jag och Carina åkte och hämtade henne =) och sen åkte vi hem till J, käkade lite mat, sen drog vi ner till mig, och där det var lite fest =) sen körde vi 5 kamp, men 4 grenar i ;) krocket, golf, kasta i hink, och välta burkar..och självklart så vann mitt lag..;) vi körde Stockholm mot åtvidaberg ;P haha, dem var iiiinte bra ;)  men kvällen var trevlig iaf ! =P

Men imorgon åker åtvidabergs folket hem =(..(Jennifer är ledsen och skär sig) ;) men vi har snackar med pajen och helen..så nästa gång vi drar ner till åtvid så följer jennifer med ner =D vi sover i Freddas gamla rum ;) haha YEEES ! ;) och då blir det krog ute i Åtvid =D haha!

Och nästa torsdag den 10/7 så drar jag med familjen svensson till TURKIET...det ska bli jävligt skönt kan jag lova !<3<3<3

Jaaag förstår att du vill hem J..jag förstår.. Men vi ses på fredag, och då blir det krogen i stan ! jaa, då säger vi så..!

Nu är jag sliten och ska sova ! =)

Men först en sak til som jag måste få ur mig.. DU ÄR SÅ JÄÄÄVLA PINSAM..ATT DU INTE SKÄMS !!!!... såå =P tack flr mig, nu ska jag sova jävligt skönt,. jag hoppas att du inte kan sova i natt och att din säng går sönder medans du sover =) HAHA... vi hörs mina köra fans..nu är jag sliten och trött.. TJAA

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0