Vet inte riktigt vad jag ska välja..

Sitter inne på arbetsförmedlingen och söker lite jobb..eller söker o söker..kollar vad det finns! =P Mådde fan lite dåligt när Johan frågade mig på msn "Vad har du planerat för framtiden?" Det var en svår fråga tyckte jag..och jag mår nästan dåligt fortfarande.. =P jag har inte riktigt tänk i dem banerna, sen bara frågar han något sånt där.. jag är typ rädd, jag måste fan ha ett jobb lixom ! Men det värsta är att jag är så sjuuukt kräsen !

Men jag har kollat lite nu.. 1 grej jag har kommit fram till är att jag GÄRNA jobbar utanför stockholms området =) kanske Dalarna, Gbg eller t.om Norge? Jaa, det skulle inte vara fel =P

Lite jobb jag hittade i gbg var typ, idrotts lärare, engelska lärare eller Donken ! HAHA.. Vettefan alltså.. eftersom jag jobbar lite vid sidan av som Polis, så skulle jag ju passa utmärkt som idrottslärare..för konditionen finns GARANTERAT där ! Och sen även engelskan..den finns ju där också ! ;)





- Kära läsare, jag är inte en seriös människa..

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0