Åh.

Jag somnade inte förns 4- halv 5 inatt.. Tess fick inte sova i jossans rum för jossan "stör sig på att sova i samma säng" =P och eftersom tessan drog på högsta på sterion.. så tänkte jag vara lite schysst och erbjuda Tess att sova i mitt rum, i min bäddsoffa.. och det ville hon.. hon sa: bara så du vet så snarkar jag.. ja men det är lugnt, jag tänkte på hur mycket pappa snarkar..och det är bedrövligt.. men jag har ändå lärt mig att somna.. MEN Tess..fyfan säger jag.. jag har aldrig varit med om något jobbigare.. aldrig att jag har hört någon snarka så mycket och så högt..jag var så sjukt trött, så jag började kasta saker på tess så hon skulle vakna, så jag skulle hinna somna in innan hon somnade om igen ;D haha.. meen hon vaknade ju inte..jag höll på att få panik av att jag inte fick sova..

Så nu har jag precis kommit in från 1 timmes promenad, och nu tänkte jag vila lite =P jag ligger efter i sömn, och när jag inte får sova får jag ont i huvudet, och det är det värsta jag vet !

Mm...nu känns det bättre när man fått ur sig lite irritation =P Nu känner jag mig lixom nöjd ;)



/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0