Dagen..

Idag har jag faktiskt inte gjort något ansträngande allt =P jag vaknade upp vid 8 imorse.. så jag gick nästan upp på en gång.. så vid 9 gick jag ner på Ica för att handla lite saker som jag skulle baka med..Låvade mamma igår att baka åt henne som hon skulle ta med sig till jobbet och så.. så jag har nog igentligen bara bakat hela dagen =P haha..
Och nyss pratade mamma med Carro en arbetskamrat om att hon var sugen på kladdkaka =P så kanske kan jag överaska henne med en kladdkaka imorgon bitti när jag kommer =P

Just nu sitter jag och kollar på unga mödrar, tycker det är riktigt intressant och se .. skulle inte vilja själv ha barn nu, utan tycker bara att det är väldigt intressant =P hehe..

klockan 8 är det bandy träning, så får se när Tina dyker upp =) ska jag väl börja ta fram skor, vatten flaska och allt sånt snart också =)


Bajj bajj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0