Den var bra ;)

Jag läste på en killes bdb att han blivigt utmand om att
skriva sitt namn på google, och personen på
bild nr 2 skulle han se ut som när han är 30 år ! =P

Jag testade också, och fick upp denna brutta ;) HAHA!
känner igen henne, har för mig att hon är någon b-kändis
som typ varit med i Big brother eller Paradise hotel ;D
yeeey ;)

HAHAHA, lite roligt är det faktiskt ;D




Anna 30 år ?

Här har ni några av mina 30 åriga kompisar också =D



1. Cecilia 2. Mikaela 3. Helen

Hahaha, vettefan va jag tycker om Cia och Helen, men Mikaela ser ut att bli het ;)


/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för den du ;) Jag ser ju fan inte klok ut! Haha du tog säkert den värsta du kunde hitta! haha usch! ;)

2008-06-02 @ 10:39:02
Postat av: mikaela

jag känner hopp inför framtiden jag xD

2008-06-02 @ 13:04:55
URL: http://daleke.blogg.se
Postat av: Anna

Helen: Hahahahah, nej jag tog bild nr 2 :D som alla andra :D hahaha..

Mikaela: haha jaa, jag känner hopp för dig me ;)

2008-06-02 @ 16:57:20
URL: http://Annisen2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0