haha !

Här får man höra att man är en dålig uppdaterare ;) Lina får ju inget å göra på sitt "jobb" =P haha.. det är såhär att jag arbetar nu för tiden.. och då blir man jävligt sliten, så man pallar inte att blogga så mycket.. igår var jag så trött, så satt inte något alls vid datan på hela dagen, det ni ;)

denna vecka har jag jobbar från 8-16.30 hela veckan, låter kanske inte mycket, men att gå från "långledig" till full vecka känns..väääldigt mycket =P haha.. men fick reda på idag att jag ska få vara ledig imorgon =D hur skönt som helst, för jag har så ont i halsen så jag knappt kan svälja :(  så imorgon ska jag umgås med Jemps och vi ska ladda mentalt inför Robbans på kvällen ;) haha.. för imorgon är det ROBERTS som gäller ;) haha ! Dem som vill får följa med.. förra helgen när vi kom dit blev jag besviken..dem hade möblerat om.. nu kan man inte ha koll på allting längre ;) hahah ! FAAN ! :P Vi måste ta ett snack med Roberts.. eller så kan PG snacka lite me P..i  och så kanske han kan snacka me Robert? ;) VAD SÄGER DU PG??? ;)

Nuu ska jag inte sitta här och skriva, nu måste jag få tag på denna PG..
Bajj bajj

/A
Kommentarer
Postat av: Lina

Roberts är fan slitet.. haha.

2008-06-12 @ 22:32:28
URL: http://labanlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0