Så där ja..

Kom precis hem från täby =) var där med Jossan och Helen.. Jossan fick 2 par byxor av mig =) känner mig jättesnäll.. =P sen köpte jag en skit fin bh till mig ;)  nu du Jemps ;) haha  sen drog helen hem och jag o jossan gick runt lite, innan Daleke kom och mötte upp oss.. då kollade vi bara runt lite snabbt, och sen drog vi hem =P så idag åkte vi bil hem.. skönt =P

Jag brukar säga att man inte ska ringa mig innan 12 på dagarna nu när jag har semester.. men imorgon.. då ska lilla Cecilia Krumelur ringa mig direkt efter hon kört upp..jag ska vara den första som får veta den glada nyheten ! =D sen kommer hela Brottby veta om det innan Cia hunnit lagt på ;) hahah ! känns som jag bara gör en tjänst ;) Ne men seriöst, jag hoppas eller aa jag och Jennifer hoppas verkligen att hon klarar uppkörningen =P men det tror jag.. det kommer gå kalas bra =) !  Som Jennifer säger till mig "Jag kommer nog vara 10 ggr gladare än dig när du klarar ditt körkort" haha =P men hon har ingen tanke på att plugga lite själv?! :D hahaha.. Så på Onsdag kväll har vi planerat in en road tripp om Cia klarar det =)  Cia.. du känner väl ingen press?..Nee det är bra de ;) haha..

När jag kom hem nyss så mötte vi pappa i bilen.. undra vart han skulle.. han svarar inte på sin mobil..dödar honom om han är påväg till DJ.. för då kunde han skjussat mig en bit =P 

Idag är det många som sliter i mig ;) H ville att jag skulle med henne hem..T vill att jag kommer till Bromma, och ST vill att jag kommer hem till henne och sover där =P sen vill självklart J träffa mig.. och jag henne ;P MEN..jag har en plan.. :P

När vi var i Täby idag så tog jag ut pengar inne på banken eftersom jag vägrar att beställa ett nytt kort :P och killen som hjälpt mig var en kopia av BJÖRN GUSTAFSSON!! Gaah, dååligt snygg han var =D haha ..då menar jag verkligen att han var SNYGG.. typ snyggaste på länge ! ;P haha !

Jag måste söka mig ett jobb snart om jag ska följa med J  och hennes familj utomlands i sommar.. Och jag har t.om en plan på vad flr jobb..det ni ;) fick lönespec idag från förra månaden, det blev ganska mycket för typ 4 dagar =) så då lär den vara saftig nästa månad nu när jag jobbat så mycket mer =P haha..  jag blir inte lycklig av kärlek, jag blir lycklig av pengar! ;) Hahah !

Senaste tiden har folk sagt att jag pratar väldigt mycket, och undrar om jag kan vara tyst.. men jag vägrar :D men det värsta är att ibland kommer jag på mig själv att prata för mycket..men det är inget som stoppar mig... jag fortsätter att snacka..! ;) men vadå? det är väl rätt bra egenskap? :D haha !

Men nu ska jag iaf sluta skriva =P och göra något vettigt.. pappa klagar på att det är skitigt.. så jag tänkte ta en sväng med dammsugarn nu! :P faan vad jag är snäll nu för tiden ! :P

/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0