Sliten måndag..

Vaknade imorse av klockan som ringde vid 7.. jag bara vred på mig och somna om, tills den ringer igen vid 10 över.. jag går upp och gör mig iordning.. vid 5 i 8 hämtar Lotta mig vid skolan och vi åker ner och jobbar.. denna dag var otroligt seg..alla var trötta.. och sen jobbade jag till halv 5 ist för 4 också ;) haha, men det kändes kan jag lova !! =P

sen träffar jag självklart jennifer runt 6 tiden =) vi skulle cykla och ta ett kvällsdopp.. meen det drog ut lite på tiden, så vid 8 kom vi iväg =P och när vi kom cyklandes så ser man ju om någon är vid badet, och det var ingen där.. yes tänkte vi.. men när vi har kanske 2 m kvar att cykla, kommer en bil från Åkersberga hållet och svänger in framför oss, vi blev helt chockade och cykla vidare.. då tänkte vi att vi tar badberget ist.. och då när vi cyklar, verkligen kämpar oss upp för den där backen då åker 3 st moppar förbi oss och svänger in vid badberget.. vi börjar bli sura nu..vilken jävla otur vi har =P haha.. så vi åker ner för backen igen och cklar runt lite.. och efter kanske 10 min som kändes som en evighet så försvinner dem från stranden som kom i bilen, och vi cyklar dit, skit glada =P men väl framme har suget efter att få badat försvunnit helt.. så vi skiter i att bada, och sätter oss på bryggan och myser ist =) MEN... då kommer en bil efter kanske en halv timma, och parkerar.. det är en gubbe i 65 år åldern som kommer.. han ursäktar och frågar om han kan få ställa 2 frågor.. självklart säger vi.. då berättar han att han fotar för österåkers tidning eller hur det var och så.. och frågar om han får fota oss, han snacka typ om ljuset på himlen och så som skulle vara i bakrunden eller så.. så först säger vi nej.. då säger han att vi inte behöver visa våra ansikten..så då går vi med på det.. och sen visar han hur fotonen blev, dem blev jäcligt bra =) sen säger han..jaa jag vet inte om jag vågar ställa min andra fråga nu.. men Jemps säger att jo men gör det, det är bara fråga.. då säger han.. jag tänktehöra om det är okej att jag tar ett kvällsdopp, men jag har inga badbyxor med mig.. vi blev helt chockade.. men säger ja av någon dum anledning.. vi tänkte, vi sitter ju med ryggen, vi kollar ju inte på honom.. så han klär av sig helt naken och sen går i vattnet.. och när vattnet är upp till låren på honom då säger han as högt: jaha har ni badat något än då? vi vänder oss mot honom av en reflex, och ser HELA ja ni vet.. men vänder snabbt bort huvudet och svarar jaa.. sen simmar han ut.. och sen in igen.. sen klär han på sig och går..tackar för att han fick bada och fota.. sen åker han hem..

Måste säga att det var riktigt obehaligt.. och tur att vi inte gick med på att visa våra ansikten på bild.. vem vet om han talade sanning ! =S jaa jaa..väl hemma så gick vi till våran älskade hörna vid 9an =P och där kom jag ifrån nyss.. tänkte att jag skulle gå så jag var hemma till 11.. eftersom jag gick innanför dörren 01.30 igår och var så sliten imorse.. så tänkte vara lite pigg imorgon.. får se hur det går med de =P ska iaf ge upp bloggen för denna natt =P

Bajj bajj

/A
Kommentarer
Postat av: Helen

Anna är du säker på att du inte bad honom om att få titta lite ;) hahaha

2008-06-10 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0