Varför?

Det regnar helt galet mycket ute! varför? bara att gå från bussen och hem blev jag helt dyngsur ..men ändå, det är natt, så då kan det faktiskt få regna =)  men det regnar inte lite..det kan jag lova ;)

Idag har varit en fruktansvärd dag =P jag har varit så sällskapssjuk att det inte finns.. =P jag har t.om sovigt lite för att tiden ska gå lite snabbare =P då är det illa ! Men lite senare nu ikväll kom Cia hem hit och gav mig lite sällskap =P sen kom Jemps vid halv 1.. och straxt efter det kom Jack. och som vanligt har vi ingenting att göra..Brottby är dött.. så vi körde runt lite i kärran.. Vi tjejer tycker det är mysigt att åka runt, frågan är om jack tycker det! ;) haha..men det tror jag, han älskar oss ;)

Meen nu ska jag väl försöka sova lite..känner att jag har ont i huvudet.. =( så kanske blir bättre om jag sover lite. =)

---------------------------------------

Det är inte menat så <3


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0