Den helgen !

Helgen då typ ingenting hände... i fredags vad det bandy, och jag fick NÅGRA bollar och NÅGRA klubbslag på mig, då en gjorde så fruktansvärt ont, den träffade min "känsliga knöl" ..ohh, trodde jag skulle börja gråta =P Och mina känsliga knölar har jag 6 st av ;) haha.. du fårstår om du känner mig ! då vet du vart dem sitter !! =P
men vart glad iaf för mitt lag vann ;) haha så det gick över lite för de ! =D
sedan på kvällen pratade jag lite med Daleke, hon skulle höra om jag skulle med ut, men har inga pengar alls, så blev inte så =) får gå ut nästa helg, då får jag lön =P SÅ jag var bara hemme hela kvällen med mamma Tessan och Robin och hade det mysigt, kollade på så det kan låta, och massa sånt =)

Och igår, lördag så vaknade jag kl halv 8 på morgonen, försökte verkligen somna om, men gick inte så jag kunde ligga kvar till 8 sen blev jag rastlös =P så jag tog en långpromenad med Troya, sen gick jag in och käka frukost med mamma och Tessan, M skulle iväg och T skulle jobba. Så när dem hade dragit så ringde Basse och frågade efter R för dem skulle tydligen bygga hyllor i hans bil (Blev hur bra som helst, skit snyggt) =) Sedan blev jag sugenpå att städa, så jag satt igång med de, och de blir man ju trött av så jag somnade i soffan =P men sen kom T hem vid 4 och gapa och skulle spela musik och skit, så då vaknade jag skitsurt.. Åhh hatar att bli väckt, jag tycker att ALLAS röster skääär i mina öron... onödigt jobbigt faktiskt =/
Men sen gjorde jag mig iordning och sånt innan jag gick upp till Cina och Mulle där vi skulle äta middag, det böev Tacos =) mums... var väldigt längesen, men sådan mat kan man inte äta för ofta, räcker typ 2 ggr om året så blir man nöjd =) men det var mys, sedan kollade vi bara lite på melodifestivalen (Första gången jag kollar sen de började) =P och det var riktigt synd att inte Ola gick vidare tycker jag, han är verkligen ONÖDIGT snygg ! =P That´s my boy ;) haha... Och sen kom Britt dit också, vi hade riktigt trevligt, kvällen sluta väldigt bra =)

I
dag så har jag inte gjort ett dugg, bara tagit det lugnt, måste vila inför den jobbiga arbetsveckan =P haha.. jag är så sliten alltså ! =D

I fredags åkte Jossan och Pappa till Åland för att spela fotbolls tunering, vann dem alla igår skulle dem gå vidare och få spela idag, och de gjorde dem, så dem fick spela och vann den =) så dem besegrade alla ;) grattis syster =) Måste faktiskt erkänna att jag är lite stot över henne..Hon tränar med killarna för hon tycker det är roligare och får ut mer av det, men tränar också med tjejerna så det blir typ 6dagar/V med träning + matcher, och sen 3 dagar i veckan med fotboll i skolan då hon går fotbolls skola =) (Ibland får man skryta, så de så!) ;D haha
(Men nu får du byta lag så du kan utvecklas ännu mer)

Nu ska jag faktiskt kolla lite tv, sen kanske sova =P gick ju trotts allt upp TIDIGT imorse, 7 lixom !! =/ jobbigt att vakna tidigt på helgen när man typ går upp mellan 5-6 varje vardags morgon =(
byebye


/A
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0